/// Увага! Знижки на деякі рейси у жовтні 2024 року до 20%! Встигни скористатись! /// в Бремені посадка та висадка пасажирів здійснюється на новому автовокзалі! /// Якщо ви купили квиток за 12 годин та менше до відправлення автобусу з початкової локації та в неробочій час офісу, - інформацію по вашому автобусу (номер та контактні телефони) можна дізнатися тут на головній сторінці нижче ///
+38 (050) 015-11-13

Питання - Відповідь

RegionAuto

Як замовити квиток?

Ми пропонуємо декілька зручних способів замовлення квитків.

Ви можете скористатися нашим онлайн-сервісом на нашому сайті, щоб замовити квиток в зручний для вас час. Перейдіть на наш сайт і виконайте декілька простих кроків. 

Також ви можете зателефонувати нашим представникам за вказаними номерами на нашому сайті або скористатися засобами зв'язку, такими як Telegram, Viber або WhatsApp. Наші представники допоможуть вам  замовити квиток і підтвердять бронювання рейсу через зручний для вас спосіб зв'язку.

Третій спосіб - використання QR-коду, який знаходиться на кожному нашому автобусі. Просто наведіть свій телефон на QR-код, і він автоматично відкриє посилання, де ви зможете забронювати квиток.

Яким чином сплатити квиток?

На наш розрахунковий банківський рахунок. (Щоб отримати реквізити і номер рахунку, перейдіть за посиланням). Сплатити можна за допомогою банківської карти (через банківський застосунок), через термінали самостійного поповнення або через каси відділень банків в України або Німеччини.

 

 

 

 

Чи є знижки для постійних клієнтів ?

Для кожного клієнта ми робимо індивідуальні акційні пропозиції.

Знижки та акції, які діють постійно, позначені в розділі «Акції та знижки» на сайті.

Чи можна повернути квиток назад? Яку компенсацію я отримаю?

Повернення квитків можливе при наявності квитка, чека або квитанції про оплату і документа, що посвідчує особу. Потрібне письмове повідомлення про відмову від поїздки та повернення квитка.

При відмові від поїздки пасажир має право на повернення вартості квитка з відрахуванням касового збору, який утримується за наступними правилами:

  • відмова понад 72 годин до  початку відправлення рейсу – 25% від вартості оплаченої послуги;
  • відмова понад 24 години, але менше ніж 72 годин до  початку  відправлення рейсу  – 50% від вартості оплаченої послуги;
  • відмова менше ніж за 24 години  до початку відправлення рейсу – утримується 100% від вартості оплаченої послуги.

Чи можливо перенести дату виїзду ?

Якщо вам потрібно перенести дату виїзду, будь ласка, зверніться до наших представників не пізніше ніж за 72 години ( 3 доби) до  початку відправлення запланованого рейсу. Вони нададуть вам всю необхідну інформацію та допоможуть змінити дату поїздки.

Пасажир має право змінити дату виїзду безкоштовно 1 (один) раз. Послуга перенесення дати усі наступні рази здійснюється за окрему плату – 10 євро (в разі перенесення дати в Україні, оплата проводиться в гривнях, за курсом Національного Банку України).
Перенесення дати сплаченого квитка, менше ніж за 24 години (1 доба) до початку відправлення рейсу не можливе.

Чи можна оплатити квиток готівкою при посадці в автобус?

Ваш комфорт і зручність - наш пріоритет! 

Ми не надаємо можливість оплати квитка готівкою при посадці в автобус. Для вашої безпеки та покращення сервісу, ми рекомендуємо скористатися можливістю передплати квитка заздалегідь. При такому підході ви маєте можливість заощадити час та мати гарантоване місце на бажаному рейсі.

Скільки багажу включено в квиток?

RegionAuto включає у вартість квитка:

- 2 (два) місця для багажу, який має розмір не більше 60х40х40 см (кожне), загальною вагою до 40 кг.* 

* - для дітей до 5 років, - 1 (одне) місце для багажу, вагою не більше 25 кг.

- 1 (одне) місце для ручної поклажі вагою до 7кг.

Додатковий багаж може бути перевезений за наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса за ціною 1,5 євро/кг.

Чи можна перевозити с собою домашніх тварин ?

Ми дозволяємо перевозити домашніх тварин за певних умов.

Для перевезення вашого улюбленця, будь ласка, дотримуйтесь правил проходження митного огляду, що включають наявність закордонного паспорта для тварини та ветеринарної довідки з відмітками про вакцинації. Ці правила гарантують безпеку та здоров'я вашої тварини під час поїздки. Більш детально про умови можна дізнатися на сайті ДержПродСпоживСлужби: https://dpss.gov.ua/mizhnarodne-spivrobitnictv/veterinariya-ta-bezpechnist/vimogi-do-nekomercijnogo-peremishchennya-tvarin/

Вартість проїзду для вашої тварини може залежати від різних факторів, тому рекомендуємо зв'язатися з нашими менеджерами компанії для уточнення вартості та отримання додаткової інформації.

Зверніть увагу, що перевезення тварини без присутності господаря заборонено з міркувань безпеки.

 

Скільки годин триває подорож?

Тривалість подорожі залежить від конкретного рейсу, який ви обираєте. Ми пропонуємо два варіанти рейсів, які мають різну тривалість.

Для наших звичайних рейсів, тривалість подорожі складає близько 30 годин. Цей час може змінюватися в залежності від розкладу, дорожніх умов та інших факторів.

Якщо ви шукаєте швидший варіант, пропонуємо «Еxpress bus», який триває 24 години.

Варто враховувати, що тривалість подорожі може бути перевищена в залежності від  дорожних умов, заторами при проходженні кордону, та іншими факторами.
 

Чи дозволено перетинати кордон по внутрішньому українському паспорту?

Для перетину кордону громадяни повинні мати закордонний паспорт. Це є обов'язковою вимогою, яка забезпечує легальний перехід через кордон. Винятком можуть бути особи, які прямують за кордон з метою евакуації або лікування. У таких випадках можуть прийматися окремі рішення щодо пропуску. Важливо мати необхідні документи, які підтверджують мету вашої поїздки.

Для уточнення деталей та отримання офіційної інформації рекомендуємо звернутися до Державної прикордонної служби України за контактним номером (044) 527-63-63.

Що можна та що не можна перевозити?

На міжнародних рейсах компанії Region Auto ви можете перевозити багаж відповідно до правил, які встановила компанія. Також, керуватися законами країн, по території яких ви будете проїжджати.

Ми можемо надати рекомендаційний список, що точно не можемо перевозити:

1. Алкогольні вироби - більше 1 літра на людину
2. Тютюнові вироби, більше 2 пачок на людину
3. Ікра (червона, чорна) не більше 1 банки на людину
4. Легкозаймисті та вибухонебезпечні речовини
5. М'ясо-молочні вироби
6. Будь - які продукти харчування в негерметичній упаковці
7. Предмети культурної, художньої чи історичної цінності без відповідного дозволу
8. Партії товарів (понад 5 шт)
9. Ліки
10.Гроші та дорогоцінності підлягають декларуванню

Увага* Компанія не несе відповідальності за вантаж пасажира при перетині кордону. Тому радимо уточнювати деталі по заборонених до перевезення товарів у компетентних органах (прикордонна служба відповідних країн)
 

Перетинання державного кордону під час правового режиму воєнного стану

Детально просимо ознайомитися на офіційному сайті державної прикордонної служби: 

https://dpsu.gov.ua/ua/peretinannya-derzhavnogo-kordonu-pid-chas-pravovogo-rezhimu-vonnogo-stanu-pitannya-vidpovid/